سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بو لیبره زنانه بسیار خوشبو

 

Libre Yves Saint Laurent 2019  .8

 

Libre Yves Saint Laurent 2019

 

عطر زنانه خوشبو 

بو زنانه ایو سن لورن لیبره: برای ما نیز جای تعجب موجود هست که چرا بو زنانه ایو سن لورن لیبره  در مکان هشتم این نظرسنجی جای دارد شاید به جهت تازه بودن و نبود مجال برای آزمایش یوزرها این تارنما باشد که به صورت انقطاع در سال آینده این رایحه بخت متعددی دارااست که برد بیشتری در قضیه فروش یا این که محبوبیت کسب نماید.

 

بو لیبره زنانه بسیار خوشبو و امروزی میباشد شیشه این رایحه بسیار شیک و قشنگ پباده سازی گردیده و شم زنانگی خاصی را به تماشاچی  منتقل میکند.

 

بر روی شیشه نشانه YSL به زیبایی فعالیت شده‌است بو لیبره زنانه عطر ای ملایم و شیرین دارااست و در هرم بویایی آن گل های سپید، آروماتیک، مرکبات، چاشنی جات نو، وانیل و آبنبات وجود دارا‌هستند که بعداز اسپری نمودن این بو بر روی پوست و یا این که خرقه تان سریعاً بو پرتقال ماندارین، اسطوخودوس و انگور خارجی خود نمایی مینماید و بعداز گذر دوره نت های میانی آن که از گل یاس، فصل بهار نارنج درست شده اند احساس فوق العاده ای را به شما منتقل مینماید و در آخر نتهای وانیل، سدر، مشک  احساس بویایی شما‌را مهرورزی می کنند.

 

 

 

Coromandel Parfum Chanel 2019  .9

 

Coromandel Parfum Chanel 2019

 

بو زنانه مردانه شنل کروماندل پارفوم: در‌این حیث سنجی مارک شنل با بیشترین استقبال مواجه بوده میباشد که شنل کروماندل پرفیوم نیز از این بخت سود مند بوده .

 

 

این رایحه عطر ای مختص دارااست که آقایان و خانم ها به طور مشترک می توانند از آن استعمال کنند و در واقع عطری یونیسکس به حساب آورده می شود در هرم بویایی بو شنل کروماندل پرفیوم عطر های بالزامیک، مرکبات، کهربا، پچولی و چاشنی جات گرم موجود هست که‌این بو را در تیم بویایی شرقی، چوبی قرار داده میباشد در نت ابتدایی این بو بو های مرکبات، شکوفه نارنج موجود هست و در نت میانی گل رز گل یاس و نعنای هندی ترکیبی خارق العاده را در مشت شما قرار میدهند.

 

 

Lost Cherry Tom Ford 2018  .10

 

Lost Cherry Tom Ford 2018

 

 

بو زنانه مردانه تام فورد لاست چری: و بالاخره در موضع دهم عطری از مارک آمریکایی تام فورد قراردارد رایحه و ادکلن تام فورد لاست چری عطریست مردانه، زنانه که استعمال از آن برای آقایان و خانم ها بلامانع میباشد بو لاست چری در تیم بویایی شرقی گلی جور‌بندی شده‌است.

 

 ساختار بویایی اصلی آن را بو‌ های میوه، آبنبات، بادام، هسته ها و بالزامیک تشکیل داده اند این بو بو ای گرم و و شیرین داراست و برای استعمال در فصول سرد سال سفارش می شود.

 

رایحه لاست چری بو ای ضد و نقیض که نشانگر دوگانگی وسوسه انگیز از شیرینی های شیرین و دوست داشتنی در خارج و خوشبو از داخل میباشد.

 

رایحه لاست چری بو ای ضد‌و‌نقیض که نشانگر دوگانگی وسوسه انگیز از شیرینی های شیرین و دوست داشتنی در خارج و خوشبو از داخل میباشد.

 

 

در نت ابتدایی این رایحه عطر گیلاس، شراب و بادام حیث شما‌را به خویش جلب می‌کند آنگاه نت میانی گل رز، گل یاس، آلو سیاه احساس خیر و خوبی را به شما منتقل میکند و در آخر لوبیا تونکا، چوب کفش تابستانی، خس خس، سدر، بنزوئین، دارچین، نعناع هندی و وانیل احساس متانت را به شما منتقل خواهند نمود.