سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت در رنگ جعبه یا رنگ عطر اصل:

رنگ و طرح باکس ادکلن مهم درون وبسایت کمپانی سازنده مشخص و معلوم هست . مثلا رنگ جعبه عطر کوکوشنل اصل نسبتاً کرم می باشد . در حالی که نمونه های تقلبی آن گاهی باکس های سپید دارا هستند .

 

همینطور رنگ خویش بو نیز در وب سایت اساسی و ساخت کننده یا این که سایتهای معتبر ابلاغ شده و با مقداری سرچ قابل درک کردن می‌باشد .

 

عطر بلک افغان اصل به رنگ قهوه ای تیره مایل به سیاه می‌باشد .

 عطر زنانه خوشبو

 

 

3-فونت

درج گردیده بر روی شیشه و جعبه ادکلن اصل : نوع

فونت و طریق دکورا سیون آن بر روی جلد و بدنه شیشه و باکس ادکلن به خوبی اصل بودن یا این که نبودن ادکلن بلک افغان را نشان می دهد،

تفاوتهای دربین این دو به راحتی و با پاره ای دقت قابل تشخیص است .

 

بلک

افغان تقلبی

4-

تفاوت در درب بو بلک افغان تقلبی و اصل درب

شیشه ها و تولیدات ادکلنی سنگین و تقریبا آهن ربایی هستند که

به راحتی ارجینال بودن خود را نشان می دهند اما نمونه های تقلبی آن ها درهای سبک وزنی دارا هستند .

 

ادکلن بلک افغان اصل دو در دارد، یک در تزیینی از متاع چوب که به خوبی تراشیده گردیده است و فراوان خوش تراش و زیباست و یک در کوچک فلزی که مطلوب به کار گیری در مسافرت هست .

 

همان طور که در فیلم معلوم هست مثال بلک افگانو تقلبی درب مسافرتی را ندارد و درب آن هم به فیس قابل لمسی گوناگون از مثال مهم میباشد .

 

 

 

5-

کد درج گردیده بر روی شیشه و باکس بو بلک افغان اصل کد

درج شده بر روی بطری شیشه ای ادکلن و کد درج گردیده بر روی جلد آن می بایست یکسان و کاملا مشابه باشند، در غیر این چهره به اصالت آن مسلما تردید فرمایید . و چک فرمائید که بلک افغان تقلبی نباشد .

 

مغازه اینترنتی ماه 24 در راستای ارج نهادن به مشتریان عزیز عطر گرمی بلک افغان را در دو نمونه اعلاء و بلک افغان معمولی ارائه نموده میباشد که قیمتهای متفاوتی دارا‌هستند . هر دو محصول فوق را می توانید از لینک و پیوند پایین خرید نمائید .

 

 

 

در نقطه پایان چنان چه از اصل یا تقلبی بودن رایحه بلک افغان یا هر بو دیگری باز هم به صورت بی نقص مطمئن نشدید می توانید با جستجو درباره ویژگی های رایحه اصل بلک افغان یا این که همان رایحه اطمینان ضروری را کسب کنبد .