سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شایسته ترین عطرها برای فصل تابستان

 عطر زنانه خوشبو

در تابستان که هوا گرم میباشد و اشخاص بیشتراز اندازه عرق میکنند ، نیاز به استعمال از رایحه و ادکلن بیشتراز گذشته شم میگردد . هر بو و بو ای را نمی قدرت برای روزهای گرم فصل‌تابستان استفاده نمود به این ترتیب بهتر میباشد از عطرهایی به کار گیری نمائید که ماندگاری طولانی تر داشته باشد و بوی بد را از شما بدور نماید و هم پرستیژ خاصی به استایل شما بدهد . 

 

شایسته ترین عطرها برای فصل تابستان

در تابستان عطرهایی با عطر های خنک، ترش، تلخ و سرد، جنگلی و وحشی استعمال فرمایید و هیچ وقت از عطرهایی که عطر شیرین دارا‌هستند به کارگیری نکنید چون عطرهای گرم و شیرین ماندگاری کمتری دارا هستند و منجر ساخت گرمای بیش تر و کلافگی می‎شوند و اینگونه عطرها در زمستان ماندگارترند چون سردی هوا به ماندگاری آنان یاری می‌کند .

 

 

 

عطرهای خنک و ترش منحصر به فرد فصل‌تابستان

عطرهایی با عطر های خنک و ترش بسیار مطلوب تابستان میباشند چون اینگونه عطرها احساس سرمای خوشایندی را در دور و بری ها ساخت مینماید. بو های ترش معمولا عطرهایی می‌باشند که مزه مرکبات را برای شما یادآور می گردند و القاکننده احساس طراوات، خنکی و شادمانی می‌باشند و باعث ارتقاء متانت روحی و رفع خستگی شما می‌شوند.

 

عطرهایی با عطر میوه تابستانی

عطرهایی با بو میوه های تابستانی به خصوص میوه هایی زیرا خیار، کیوی و هندوانه برای استعمال در‌این فصل بسیار مناسبند.

 

 

 

 گزینش رایحه مطلوب برای فصل‌تابستان

قطعا داده ها مرتبط با ادغام اسانس‌ها و نت‌های رایحه را از فروشنده بپرسید و یا این که آن را خودتان در وب کاوش نمائید. عطرهایی که در مخلوط اسانس‌ها و نت‌های آن از مخلوط مرکباتی مانند لیمو، لیمو شیرین، پرتقال و نارنگی ماندارین به فعالیت رفته میباشد، برای تابستان بسیار مطلوب‌ می‌باشند.

همینطور از سایر ترکیبات مطلوب می‌اقتدار به ترکیبات چوبی مانند چوب دمپایی و چوب بلوند اشاره نمود و همچنین ترکیبات گیاهی.

اعتنا داشته باشید که‌این میزان مدام هم درستی نمیکند، ولی از حیث بخش اعظمی از کارشناسان بو و عطر، در طولانی تر مواقع کارگشا و کاربردی بوده میباشد.

 

از عطرهایی که مخلوط نت‌ها در آن به عمل رفته میباشد خودداری کنید و اشکال تک نتی را مد حیث قرار دهید. نت به عطر‌ای گفته می شود که به صورت مشخص و معلوم در رایحه استشمام میشود و می‌اقتدار آن را تشخیص دارااست، همچون عطری با نت لاوندر.

عطرهای تک نتی ماندگاری بیشتری دارا‌هستند و حس اخذ عطر و رایحه را در شما بیش تر تولید می‌نمایند.

 

یک کدام از شیوه های گزینش بو مطلوب در تابستان این میباشد که عطرهای جامد را استعمال نمائید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. این عطرها به جهت اینکه روی پوست زده میگردند، کمتر از عطرهای مایع در معرض تاثیر گرمای هوا و بلندشدن از روی پوست و جامه قرار می گیرند و دوران بیشتری روی پوست برقرار میمانند.